Topservers helpt je verder

Bij Topservers vinden we het belangrijk om iedereen te voorzien van de beste support en ondersteuning. We beantwoorden je vraag graag zo snel en zorgvuldig mogelijk. Daarom hebben we gekozen voor support via ons ticketsysteem, e-mail en live chat support op onze website.

Heb je een korte, algemene vraag? Dan kun je ons ook snel bereiken via Facebook en Twitter.

Heb je een supportverzoek? Maak dan gebruik van ons supportformulier op www.topservers.nl/support of chat met ons via de live chat support op onze website.

Hieronder vind je onze contactgegevens en wijzen wij je de snelste weg naar het antwoord op je vraag!

Hoe wil jij onze onwijs goede support ervaren?

E-mail problemen? Check eerst www.topservers.nl/mail over de nieuwe e-mailinstellingen i.v.m. de nieuwe privacy wetgeving.

Support nodig?

Stuur ons dan een supportverzoek zodat we direct met jouw vraag aan de slag kunnen.

Je doet dit door een mail te sturen naar support@topservers.nl of door gebruik te maken van ons handige supportformulier.

Stuur een supportverzoek

Server status

Wil je weten wat onze uptime is in de afgelopen week over onze verschillende servers of ben je benieuwd wanneer wij onderhoud uitvoeren om onze dienstverlening nog verder te verbeteren?

Bekijk dit dit dan nu op onze speciaal daarvoor ingerichte pagina.

Bekijk onze uptime

Ben je ook zo tevreden?

Overige contact- & bedrijfsgegevens:

Postadres: Postbus 560, 6710BN Ede
KVK Nummer: 30264506
BTW: NL 1901 34 252 B01

IBAN REKENING: NL97 RABO 0330 9693 90
(let op: nieuw rekeningnummer)

DOWNLOAD ALGEMENE VOORWAARDEN
DOWNLOAD PRIVACY- EN COOKIEVERKLARING
DOWNLOAD AVG VERWERKERSOVEREENKOMST
Waar een hostingprovider zich echt mee onderscheidt is klantenservice vind ik. Hoe en hoe snel ze antwoord geven op je vragen, of je het nu wel of niet zelf verkeerd hebt aangepakt, en of je nou wel of niet de handleiding gelezen had. En dat doen ze heel goed bij Topservers, ik ben heel tevreden!
Als reseller van Topservers vraag ik wekelijks wat domeinnamen aan. Doordat dit niet mijn core business is doe ik nog al eens een beroep op de supportafdeling. Ik word altijd snel en vakkundig te woord gestaan. Momenteel in verband met de vakantie bezetting geen telefonische support maar alleen per e-mail. Ik had met een onbelangrijke vraag wel verwacht een paar dagen te moeten wachten maar had binnen 10 minuten al respons, opgelost!
Jos ten Berg
Ik gebruik al een aantal jaren een reselleraccount. De klantgerichtheid is groot; er is veel kennis van zaken; je wordt snel geholpen
Ger, WPman4U
Topservers is altijd heel erg behulpzaam en heel erg coulant geweest voor mij. Tenminste nog een bedrijf dat je toestaat mens te zijn, dat is voor mij een zeer belangrijke factor en waardeer ik zeer. Prijs-kwaliteitverhouding is prima in orde.
Brenda, Brenda Beek
Drie jaar geleden had ik een site overgenomen waar ik vervolgens nooit meer naar had omgekeken. Een paar weken terug ontdekte ik bij toeval dat de site al een half jaar geleden was gehackt doordat ik ‘m niet goed had beveiligd. Ik had ook nooit een back-up gemaakt stom genoeg. Tja… eigen schuld dikke bult. Toch maar even gebeld naar TopServers. Zij hadden kennelijk zelf een backup gemaakt en binnen 3 minuten stond de complete website met alle 400 artikelen weer live. Fantastische service!
Mirjam, Familiefun